Det blir aldrig som jag tänkt mig...

hej..då

Sämsta sinneshumöret jag haft på länge. Är så grymt less att jag vill bara lägga mig ner i sängen och sova bort några dagar så jag hamnar i varma Spanien och slipper vissa här i Sverige. Men nu har inte jag den förmågan så får väl vara vaken och lida en stund till.

Gud, har hänt så mycket skit senaste dagarna som jag verkligen inte kommer att skriva här. Jag är rädd. När två saker händer samtidigt och den ena är värre än den andre så blir det som ett jävla kaos i skallen. 


Ikväll ska jag ut på krogen med diverse personer. Ska förtära en hel del alkohol för det bedövar fint har jag hört! Förövrigt så får jag vara med mina fina vänner och det uppskattar jag verkligen. Ingen har bättre vänner än mig!



Låt mig vaaaaaaaaaaaaaaa.............................................



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: