♫ ♪ ♫ ♪

Jobbig natt med för mycket mardrömmar. Så grymt påfrestande psykiskt och fysikisk speciellt när dom är så verkliga.

Om en vecka och en timme är jag i Barcelona och chillar med min älskade vän Ellinor. Ska bli så skönt att komma bort från knäppSverige i två veckor. Kommer strunta i internet, mobil och allt som har med att kontakta folk för jag är så less just nu.

Less p.g.a. att en viss person inte kan höra av sig på TRE fucking dagar. Tycker att när det är så pass långt emellan att man kan ta sig tid att skriva att man lever i alla fall. Så grymt dålig stil!!!



Nu ska jag gräva ner mig lite till och invänta älskade Maly. Ikväll blir det bananas, glass och skitsnack.

Over and out.
Postat av: Hannadi

Snart din tur o lyfta på hatten ;D Finally :D <3

2010-08-04 @ 02:51:35
URL: http://hannadielassir.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: