I'm back!

Efter en väldigt deppig period med massor av plugg och ingen träning så har jag legat som en säl i soffan varje dag utan ork till att uppdatera här.

Men nu ska jag sluta deppa och komma igång med allt igen. Det har hänt en hel del sedan sist.

  • Jag har äntligen bestämt mig för att åka till USA och det kommer att ske september 2011 genom en au pair förmedling. Kan fixa en kategori med förberedelser inför resan så är det lättare att hänga med om ni vill.

  • Jag har varit på min andra photoshoot och tagit finfina bilder som jag lagt upp på facebook men kan även lägga ut här så ni inte slipper dem. HE HE!

  • Jag har pluggat ihjäl mig, men nästa onsdag så ska jag lämna in min sista grej och ta TRE veckors lov!!



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: