Roadtrip till Gävle och Nobelfirande!

Imorgon har jag tagit ledigt från skolan för att åka ner (EMELIE!! Jag visste denna gång att det var ner! :D) till min brors sambo Elli för att kolla på timrås bortamatch mot Brynäs. Kommer dit runt 1-tiden så vi hinner att umgås lite innan matchen. OCH SNÄLLA TIMRÅ VINN!!

Eftersom jag ska fira nobeldagen och gå på nobelmiddag med kära NV08 och fira min vän Emelie som fyller hela 18 år så har jag packat för både Gävleresan OCH allt finfint som ska användas på fredag. Kommer att bli en nykter helg må jag lova! Skönt som tusan.




Tryckte ner allt jag behövde i min burberry och tryckte ner resten av mina saker i LV'n.
Man kan aldrig få nog av väskor mates! Fast just nu skulle jag behöva en till...




NV08 vann självklart nobelpriset förra året och i år ska vi VINNA IGEN!
LEVANDE LEGENDER OCH VÄRLDENS UNDERBARASTE KLASS! <3
Postat av: Emelie

Hahahaha heeeeeelt otroligt ;D

2010-12-09 @ 22:56:16
URL: http://hockeyemelie.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: