Till alla er som tror att ni känner mig

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Nedsövda - ta ut p-staven som gjorde att min arm förblödde
piercing: öronen och naveln
sport: Spela - basket, fotboll. Kolla - Hockey
husdjur: Haft två fina kissemissar
semester: Flög runt till olika ställer när jag var liten så har ingen minne, Italien/Venedig kanske.
konsert: Linkin Park i globen!
kärlek: Fredrik

JUST NU:

äter du: Mitt saliv
dricker du: Luft
ska du: Gå och lägga mig 
lyssnar du på: Datorns fläkt som låter som ett kraftverk.
väntar du på: Att jag släpper tangentbordet, släcker lampan och sover
tittar du på: Blogg.se's "nytt inlägg"-sida
har på du på dig: Linne och shorts

DIN FRAMTID:
barn: OFC! Älskar barn!
giftermål: We'll see. Går att älska någon utan att det står på ett papper.

karriär: Med så många idéer som jag har så kommer jag att klättra milslångt uppåt!

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Kramar är inte slemmiga.
kortare eller längre: Kortare än mig räknas som dvärg så måste säga längre.
snygg mage eller snygga armar: Snygg mage!
busig eller lydig: Busig flicka!

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Japp
tappat bort glasögon/linser: Japp
brutit ett ben: Nej
rymt hemifrån: Vem har inte det?
röntgats: Japp, mitt knä för några år sedan
krossat någons hjärta: Ja
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja
gråtit när någon dött: Vilken fråga, det är klart!

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej, mer att man känner attraktion..
gud: NEJ
mirakel: Nej
aliens: Nej
magi: Nej
ett himmelrike: Nej
tomten: ....Nej
änglar: Nej
transformers: HELL YEAH!

BLANDAT:
är du kär i någon? Mitt huvud är bananas och tänker inte på killar just nu.
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, jag vill flytta NU NU NU!
tycker andra att du är attraktiv? DET HOPPAS JAG! :o ingen aning faktiskt.
dricker du? Ja, varje dag.. vatten alltså!
använder du droger? Lypsyl
vilket schampo använder du? Någonting mot torrt och skadat hår
vilken parfym använder du? Juicy Couture - Viva la juicy
vad är du rädd för? att dö
gillar du att tvätta? Riktigt roligt!

Postat av: Josefin

- de är lite för dyra och avancerade för mig :p vill försöka hitta en enkel men bra kamera

2010-12-09 @ 11:11:07
URL: http://jossiepossie.com
Postat av: Christopher

Hejsan. anmäl dig till dagens blogg hos mig annars önskar jag dig en fortsatt trevlig torsdag! =P

2010-12-09 @ 14:52:25
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-16 @ 13:30:21



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: