GRATIS SPEL!

MAHAHAHA!

GameStop i Sundsvall har klantat sig totalt. Köpte "Super Mario Galaxy" av dem igår och betalade med kort. MEN ingenting har dragits från mitt konto.

Tack för 530 kr och gratis spelgaranti
(Om skivan går sönder får jag ett nytt spel)!





Btw, hade lätt betalat för spelet för det är hur roligt som helst! :D
Postat av: Anna, ur biatch ;)

Jo men så var de för mig med en gång, Men då drogs de typ 1 vecka efter bara ur gubben ur lådan, de stod inte ens som reserverat belopp. Så watch out ;)

2010-07-22 @ 11:16:57
Postat av: Miss Tilly

Aouch. Hoppas dom inte gör det bara. Får lensa mitt konto så dom inte kan göra det! MOAHAHAH!

2010-07-22 @ 11:23:00
URL: http://mstilly.blogg.se/
Postat av: matilda

Hejsansvejsan. Hoppas du trivs i sommarvärmen/sommarregnet. Allt bra med dig? :) kramkram.

2010-07-22 @ 13:40:42
URL: http://sparklegirl.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: