Guten morgen!

En trött tjej framför en trött dator.
Tror jag aldrig varit så lycklig i mitt liv som jag är nu. Allting går som på räls och nästa vecka drar jag till Stockholm och har det härligt där med Ems en hel vecka. Det gillar vi.

Har nyss varit ner i Timrå och fixat mig nytt ett bankkort. Fick klippa två stycken för att få det tredje. HEHE! Tror jag ska bli en kortklippare när jag blir stor, det måste vara ett väldigt intressant och trevligt yrke.

Nu blir det fortsatt nördning av komputa. BYE!
Postat av: Emelie

Skoooj det ska bli <3

2010-07-05 @ 13:10:06
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

2010-07-05 @ 13:21:54
URL: http://sannaakarin.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: