SUNDSVALL SUNDSVALL SUNDSVALL!

Äntligen hemma i kära Sundsvall. Varit nere i Stockholm i veckan och sedan i Söderhamn i helgen. Brydde mig inte ett dugg om tekniken och därför sket jag i denna blogg och allt vad det innebär. 
Jag har lovat mig själv att inte skriva blogg-goja om hur jag säger förlåt för dåliga uppdateringar så ni slipper det även om det varit så.


So what happened this week?
- Vaknat
- Haft skoj
- Dusch pga värmen
- Mat
- Solat/Badat
- Mat
- Haft skoj
- Dusch pga värmen
- Mat
- TV-tittande (JERRY SPRINGER IN MY HEART) eller ölglastittande
- Haft skoj
- Somnat
Postat av: Tilly

sssssssssssssssssv: vaknade nästan nyss och lyssnar på musik :) hur e det??

2010-07-20 @ 10:50:04
URL: http://tillylaestander.blogg.se/
Postat av: Tilly

sv: jag heter Tilly, dusj? görrrrsssssse??? :):):)

2010-07-20 @ 10:53:50
URL: http://tillylaestander.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: