Birthdayparttttyy! :D

Hade en jättetrevlig kväll igår med Fanny och co.


Skoj att få träffa nya människor och även mina gamlingar som jag saknat att umgås med. Fick träffa min barndoms/låg-mellan-stadiekompis som jag knappt haft någon kontakt med och jag förstod verkligen varför vi höll ihop när vi var mindre, våran humor är så sjukt galet rolig. Borde tusan lägga upp alla youtube-klipp som vi kollade igenom och bara dog i garv till.

På ett sätt var det skönt att vara nykter för jag hade kontrollen över mig själv. Dock att gå ut på Memento i Sundsvall var lite tråkigt då det bara var slumfolk där som skulle kladda och ha sig medan jag försökte dansa loss med Fannybanan. Sedan grymt tråkigt att det var Fannys dag och hon knappt fick bestämma vad hon ville göra då tidsoptimism kom ikapp i umgänget. Egentligen skulle vi ha gått till Stads men var inte värt att betala 150 kr då vi kom till stan vid kvart i 2. Jäkligt synd.

Nu ska jag försöka vakna till då jag klev upp för en halvtimme sedan... 

GODMORGON ALLESAMMANS!
Postat av: Fannybanny

Vi kom till stan kvart i 2, darling ;)

2010-11-13 @ 17:27:39



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: