Dryg uppdatering

Vet att jag knappt har uppdaterat här men det är för att jag har varit sjuk i några dagar och det blir aldrig bättre. Vaknade imorse av att jag på nåt sätt spräckt min överläpp och att jag kände blodsmak. Kunde inte andas med näsan då den var igentäppt. Mysigt värre.
Nu är det drygt 35 timmar kvar tills att min samhällsrapport ska vara inne om folkmorden i Rwanda och 59 timmar kvar tills att astrofysikrapporten ska vara inne. Får börja med att göra klart den första rapporten och sedan hoppa på den andre. Säger bara, jag är okontaktbar tills på fredag!!

Nu: Frukost
Sen: Plugga
Senare: Sova och bli frisk



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: