Fail som dotter :(

Vaknade av att jag hade en mardröm där jag var gravid. Uscha. Har nog med rädslan att bli gravid nu när jag slutat med mina p-piller. Men tur jag är en nunna så blir inte gravid. 

Klev upp och gick in i köket förut och skulle kolla vad pappa fixade med för frukost. Fick på en gång "Ska du inte säga grattis på farsdag??" ............. "Grattis på farsdag!!! JAG HADE ITNE GLÖMT DET". Och jag hade inte glömt det heller. Tänkte bara på min graviddröm och då funkar inte resten av min hjärna sådär superbra, speciellt minnescentrum som bara fokuserar på drömmen. 

Säger det en gång till då!

GRATTIS PÅ FARSDAG!




(En illustration jag gjort av pappa för några veckor sedan.)
Postat av: Renoar

svar: Den är inte riktigt klar, det fattas lite grejer :P

2010-11-14 @ 13:07:28
URL: http://renooo.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: