Hjärnan fullproppad av inspiration

Stirrat mig blind på photoshoptutorials men har inte ens rört photoshop under tiden. Det är skönt på ett sätt att bara flyga iväg med tiden och bara samla massor av inspiration, men för att lära sig helt så måste man ju praktisera allt och ja, jag har inte gjort det vilket suger. Det är grymt roligt med design och jag har gjort min design själv. (NI SKULLE BARA VÅGA HÄRMA!!) Dock är jag en sån som gillar förändringar efter ett tag för att inte avstanna kreativiteten vilket gör att jag säkert kommer att byta design snart eller bara fixa om lite.




Hittade en tutorial i hur man gör en "Photo Strip" och tänkte försöka mig på den om jag orkar hitta några snygga bilder. (klicka på bilden för att komma till tutorial)



Jag har t.o.m. skaffat mig en ritplatta, och hualigen vad svårt det är att ens dra ett streck på den makapären. Brukar rita fritt med penna och papper och det är ju en utmaning för sig men att rita i photoshop med en penna som är känslig för minsta rörelse är SÅ MYCKET SVÅRARE!


Inatt känns det som att jag kör på en uppesittarnatt då jag inte orkar lägga mig i sängen och invänta de återkommande mardrömmarna. Att min pojkvän är 2 mil ifrån mig gör inte saken bättre då jag varken har en bil eller en buss att ta mig dit... Blä.

Ciao
Ms Tilly
Postat av: edit

hehehe!! Tack snälla för kommentaren!! :D HAHA!! skönt att höra att någon är lika korkad som jag och tar ENORMT SEXIGA Cambilder;) heeh <3

2010-11-03 @ 11:07:26
URL: http://editjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi va söt! sjklart är du sötast <3 kissie har bara massa smink som hon gömmer sig bakom vilket är synd ! det gör henne bara så mystisk på ett dåligt sätt medans du är avslappnad och naturlig som får folk att tycka att du verkar trevlig och snäll jämfört med kissie :P

2010-11-03 @ 12:36:04
URL: http://thisshitmakesyomamawhite.blogg.se/
Postat av: DENISE

allt bra med dig idag?:) kram!

2010-11-03 @ 12:42:18
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ja det känns friskare också!

Fast känns ändå som att det bara är halvlångt :/

Men tack för att du kommenterade, känns lite bättre när man får höra bra saker :)

2010-11-03 @ 14:55:55
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D

2010-11-03 @ 17:27:50
URL: http://vadfanskajagheta.se



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: