Idag är jag arg

Update: Enligt en säker källa så är det inte betygsgrundande! YES!
Nu kan jag plugga det jag BEHÖVER
i lugn och ro, hejdå!


Ja som rubriken lyder, jag är ARG! Nej, jag är inte arg, jag är IRRITERAD!!

Varför kan inte skolan jag går på bete sig som normalt. De har gjort en temavecka nu som tydligen ska övergripa samtliga kurser. I dessa kurser är det redan hur mycket som helst att göra. T.ex. ett hemprov, rapport x4, prov x2 och ett seminarium som ska vara ordnat innan jul. Tycker dom inte att vi har nog eller ska vi behöva få ännu mer ångest? 

Tydligen. Jag går med ångest varje dag inför skolan för det är FÖR MKT för mitt huvud. Jag vill inte ha det såhär, men det är 6 månader kvar sedan slipper jag skiten. Men bara för att det är 6 mån kvar så tänker jag inte stå ut med att de lägger in sånt här skit. 

ÅHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Än en gång har ni failat METG! Så jävla hårt! Hoppas nån av er läser detta så ni fattar vilken press som redan ligger på oss som elev!
Postat av: Emma

Fast grejjen är Matilda att vi inte kommer få något betyg så det är inte ämnesövergripande. Det är en nödlösning för att vi inte ska vara lediga....

2010-11-15 @ 13:30:47
URL: http://reflexnalle.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: