Lediga dagar när dom är som bäst!

Har varit en köngdag och den är ännu inte slut! Varit uppe på fötterna sedan halv 8 imorse och lär nog inte lägga mig förrän sent ikväll.

Vaknade som sagt halv 8, skjutsade in pappa och åkte sedan tillbaka till Timrå och hämtade Emelie som behövde skjuts till sin läkare för ett möte på 1 min. Vi missade McDonalds frukostmeny pga hans sena ankomst så vi var inte alltför glada men vi klämde i oss lite annat, bl.a. minimorrötter, vatten och kyckling! NYTTIG TJEJ JAG ÄR.. 8-)

Drog sedan till stan och fick massage och solade på mammas jobb! Skjutsade sedan hem Emelie igen och åkte återigen till stan för att simma med Bella. Det var grymt skönt att simma men fick lite väl många kallsupar där ett tag så mina bihålor mår inte så gött nu och det är fortfarande vatten kvar i öronen. 

Hämtade sedan mamma och åkte hem mot Timrå där jag släppte av henne och plockade upp Emelie då vi var så sugna på tacos och självklart ville min papi äta det idag! Underbart gott var det men nu är vi proppmätta..

Nu ska vi, jag och Emelie, dra iväg till Jalle med Jalla (SÅ DRYGT MED LIKADANA NAMN! :@) och sjunga singstar och ha allmänt skoj!

BYEBYE!


(Jag och Emelie 2009 på U21-EM, NIIIIIICE!)




1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: