MITT RUM: Efter städning

Tog mig ungefär två timmar att få klart all städning. Körde på snabbdammsugning och sket i golvskurning men det får jag ta en dag i veckan då jag har lite mer tid då jag tänkte dra iväg till min moder och plastpapi och äta grillat med min bror och hans sambo. 

Körde på min systemkamera (Nikon d80) på efterbilderna. Är en irriterande svart prick på alla bilder (fel på objektivet) som inte vill försvinna så ville egentligen inte använda den. Mitt andra objektiv, 55-200mm blir för inzoomat för att det ska bli bra bilder så ni får skita i den svarta lilla pricken som är på alla bilder.



EFTER STÄDNING








Fan vad grym jag är :)
Postat av: Anonym

Hejsan! Kika in på min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, musik och min vardag! kram kristin.

2010-11-06 @ 17:53:12
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: LifeAboutLife

Sv: Åh tack vad jag blir glad :) Hoppas allt är bra med dig!

2010-11-07 @ 13:03:04
URL: http://lifeaboutlivia.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: