Morning sunshines!

Blev en dramabuss utan dess like till Ö-vik igår men tur man satt längst fram med Emelie och Jonas och hade trevligt ändå! Sedan att Timrå slog Modo med 1-5 är inget att gråta över.. LYCKA!


Hade sån ångest igår över att jag inte fick cykla på morgonen eller kvällen. Cyklingen har verkligen gett mig så mycket och jag kommer att fortsätta att använda den så ofta som det går, helst varje dag!

Men idag fick jag äntligen cykla och körde på 30 min
även om jag kunde orkat 60 min men har ju skola och en buss att hinna med så får ta det imorgon när jag är ledig istället!

Nu blir det frukost och springa iväg till bussen, c ya later! :)



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: