Myskväll + fotolek med tjejerna

Var till Ellinor igår med Sara och vi åt en av Sara's underbart goda rätter (hon utbildar sig till kock! AWESOME). Efter maten så klippte och stylade jag Sara som fick en grym frisyr med sned lugg och side"cut" med flätor. Kanske frisör som är mitt framtida yrke?! We'll seeeee. 

Efter stylingen så tog vi fram kamerorna. Ellinor sina analoga Phenix-systemkamera och jag min nya Nikon d80. Ellinors bilder kommer om några veckor då hon måste framkalla dem men mina kommer ju självklart nu!

Lekte en hel del med inställningarna igår och utnyttjade att det var så mörkt ute! :)





Den som snor mina bilder har tagit sitt sista steg på jorden, HE HE!
Postat av: Carro

SNYGGT det blev! väldigt fina bilder med!:)

2010-11-14 @ 18:33:59
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: