Plugga på ett lov

Godmorgon! Väcktes av min dröm att jag bodde i The Sims-världen vilket var underbart!!
Innan den drömmen så drömde jag att jag var på en konsert där 10 olika band spelade samtidigt och spelade samma låtar, konstigt och allting utspelade sig på 1800-talets slut. Jag började sedan babbla om gud och hur sämst påven är som våldtar små barn (?!?!?!). Och jag som är den minst troende i hela världen.. Tydligen så har gud upplyst mig i mina drömmar nu. HA HA HA!

Jag och Gud
0-1


Idag ska jag spendera hela min dag till att göra labb-rapporter i Fysik B och avsluta dagen med att kolla på "Ghosts of Rwanda" och "Hotel Rwanda" för att kunna börja på min samhällsvetenskapliga rapport imorgon direkt när jag vaknar. Framförhållning? Hell yeah!

Nu ska jag ta mig en smarrig frukost och sedan påbörja min pluggning!
Adios mis amigos!
:)
Postat av: | B E A U T Y F R O M T H E I N S I D E |

Jag har två projekt som ska göras under lovet. Inte så kul ;)

2010-11-02 @ 18:58:27
URL: http://caughtby.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: