PLUGGAR...

konstigt nog. Fått klart mer än hälften av det jag tänkte göra och det är ett stort framsteg då jag inte gjort ett piss innan. Men nu är det bara att kämpa på i några minuter till sedan ska jag fixa lite innan Marlene kommer hit. 

Det är riktigt skönt att få sitta hemma och jobba. Inga ljud som stör, inga jobbiga människor omkring en, INGENTING som gör INGENTING och som stör mig. Underbart det borde vara att plugga distans! Dock pluggar jag ju redan distans på en kurs så det måste jag hinna med på fritiden samtidigt som skolan. Riktigt slitsamt kan jag lova!

Nu måste jag fortsätta. Fysik A i mitt <3
Postat av: louise

haha fint!!

2010-11-17 @ 18:55:25
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: