Produktiv tjej

Halv 10 började jag på min labbrapport i Fysik B om reflektionsgitter och klockan 12 var jag klar med allt. 6 sidor fullproppat med uträkningar och slutsatser som blev faktiskt grymt bra jämfört med tidigare rapporter jag skrivit och som tagit mig en vecka att skriva för jag varit så lat.

Känner mig väldigt produktiv nu när jag verkligen bestämde mig för att göra det och jag bredde ut mig över skrivbordet, lyssnade på spotify och lät fingrarna bara glida över tangentbordet. Imorgon ska jag ta tag i min samhällsrapport och det ska gå lika effektivt som idag. Tror det har mycket med att göra att jag fick sömn, åt redig frukost som jag inte brukar hinna på skoldagar och sist men inte minst, inga som störde mig, varken ljud eller närheten av andra människor. Ja, jag gillar inte att ha folk omkring mig när jag ska koncentrera mig.

Ouch, långt inlägg det blev om hur bäst jag är.
Men roligt att läsa det här lite senare för att få en liten pluggboost! ;)



Postat av: guevacci

jarå ;P tack :P

2010-11-02 @ 14:24:41
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-03 @ 14:44:00
URL: http://www.metrobloggen.se/amis



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: