Tråkig dag.se

Idag kommer bli den tråkigaste dagen ever.

  • Cykla 1 h 12.50-13-50

  • Städa rummet och tvätta. 14.00-14.45

  • Plugga som en gnu tills jag är klar med 70 % av samhällsrapporten. 15.00- - - - -döden

  • Inte gå på hockey. :( Och inte umgås med någon för då är koncentrationen åt helvete.

  • Göra resterande 30 % på rapporten hela kvällen/natten så jag slipper den någon gång. döden - - - död

Vad ska alla andra göra för roligt idag?

Någon mer desperat tjej/kille som spenderar sina lördagar till att offra sig för skolan?

Inte? Nej, tänkte väl det...
Postat av: Lucke

Hejsan, anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-27 @ 13:26:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gillar din header:)

2010-11-27 @ 13:28:29
URL: http://cviklund.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: