Vilosöndag!

Mår inte alls bra idag, känner mig bakis fastän jag inte drack en droppe igår.

Kom hem 3-halv 4 inatt efter att ha skjutsat hem mamma från en fest i Sundsvall. Var hyffsat trött och vuxna fulla människor är mycket jobbigare än fulla ungdomar kan jag lova. T.ex. när jag klev ut i morse kl 9 för att skjutsa Elli till tåget så stod ena bildörren ÖPPEN(!!)... Säger ju bara hur förståndiga dom var igår. Var frost i bilen och tur som tusan så var ingenting stulet. Fick för första gången skälla tillbaka på vuxna över deras beteenden, kändes väldigt bra och därav 100 vuxenpoäng till mig!

Fick bara sova i 4 timmar innan Sara ringde och väckte mig och ville åka på Birsta. Skjutsade in Elli till tåget i samma veva och var nog först på Birsta. Sara och Ellinor var båda sena så jag parkerade arslet i en av deras sköna fotöljer och spanade in alla förstörda mammor med sina barnvagnar och jobbiga ungar. Insåg för första gången att jag inte vill ha barn för då ryker mitt utseende, doh.


Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film om lagen om attraktion.
Skriver lite senare när min skalle har vaknat.
Hejpa



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: