WOO GÅTT NER!

Gått ner 0,5 kg på en vecka och det är verkligen rätt takt för att nå mina mål. Hellre långsamt och att jag behåller min målvikt än fort för att sedan gå upp allt och lite till. 

Gått ner totalt 6,2 kg nu på 6 veckor! 



Bild på mig för nästan 5 år sedan.. där vägde jag ungefär 6 kg mindre än jag gör nu.
KÄMPA KÄMPA KÄMPA!

Mitt mål är att bli ännu mindre än vad jag är på bilden genom träning och bra mat. Jag är så pepp att jag VET att jag kommer att klara det!

(ja, det är en cpbild men enda jag kunde hitta som jag inte gömmer mig bakom kläder..)

Postat av: Emelie

Svar: Ja det tycker jag att vi ska göra :D

2010-11-30 @ 11:52:42
URL: http://hockeyemelie.blogg.se/
Postat av: Paula

Sv; Vad glad jag blir att du tycker det, så söt :)



PS: Jag kämpar också med träningen och tro mig du kommer att klara det, för du har viljan och det är just det som behövs ;) !

2011-01-10 @ 18:28:06
URL: http://mevsme.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: