dag 2 avklarad

Jag har inte den bästa energinivån men jag klarar mig finfint! Två dagar med nutrilett nu och det är bara och köra på, jag är grymt motiverad! :)
Imorgon ska jag peppa för cirkelträning med mamma på xtravaganza där jag får träna gratis då min mamma är medlem. AWESOME!

Nu ska jag vila min plugghjärna från historia och min kropp ifrån fysisk aktivitet och kolla på lite serier med min älsklingspojke.
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Lycka till med det, jag tror det kommer gå bra :D när man väl börjar bry sig om hälsan märker man hur bra man mår och att det ger en så mycket, så då fortsätter man bry sig :D

Goood natt!

2010-10-12 @ 23:40:27
URL: http://amandafalk.se



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: