gymmmmm

Tredje dan på nutrilett och energin är helt jävla borta.. not surprised men överlever iaf!

Bara för det körde jag slut på gymet också med 20 min på löpbandet och lite övningar på maskinerna.. :)

Skolan tar över min datortid ikväll så nu ska jag sätta mig och plugga Historia. BYE
Postat av: Anna !

Inte för & låta dryg på nå vis, Men i artiklar och på tv:n och så så ska man "äta" ordentligt om man springer & tränar sådär som du gör nu. typ pasta och sånt där. För att man ska "orka" och inte bränna sönder alla muskler.



Blir lite orolig . . .nutrilett är för dom som inte rör sig, men vill gå ner i vikt magiskt ändå.



Kramar

2010-10-15 @ 12:03:56
Postat av: MISS TILLY

Annaaa:

Jag vet och jag har knappt varit på gymmet heller, bara ätit det där och gått i skola. Ska dock bara hålla på till söndag :)

2010-10-16 @ 09:05:32
URL: http://mstilly.blogg.se/
Postat av: Anna !

Låter bra de =)

2010-10-16 @ 16:12:59



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: