gympass, check!

Nyss hemkommen från gymmet!

- 15 min på löpbandet, intervaller med gång och jogging.
- 3 x 10 reps: biceps
- 3 x 10 reps: bröst
- 4 x 10 reps: magmaskin 1
- 4 x 10 reps: magmaskin 2 (haha 1 och 2, tjejen som vet vad maskinerna heter..)
- 4 x 10 reps: innerlår
- 4 x 10 reps: ytterlår
- 4 x 10 reps: framsida lår
- 4 x 10 reps: vader
- 10 min på löpbandet gång
- loooads of stretch!

DAMN, vad mycket jag hann med idag, inte undra på att jag är helt slut!

En annan bra nyhet är att jag sedan jag började med projektet, 2 veckor sedan, lyckats gå ner 2 kilo! Grattis till mig!
Postat av: keela

haha, kul att du gillade dom!:)

2010-10-11 @ 22:27:12
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: usa=)

nice matilda, way to go:)

2010-10-12 @ 00:43:49
Postat av: AMANDA FALK

ritkgit mycket styrka körde du igår :D jag är dock dålig på det, blir mest magövningar, annars tycker jag kondition ger mig mer positiva effekter :)



Sv: Äh det är aldrig försent att börja bry sig om hälsan! Desto fortare man börjar göra det desto bättre kommer man må :D Men man får inte glömma att unna sig för själen, det är också hälsa som gör att man mår bra psykiskt och gör att man kan njuta :)



Kram!

2010-10-12 @ 09:57:07
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Felicia - mina författardrömmar

duktigt! ;)

2010-10-12 @ 16:18:48
URL: http://feliciasigfridsson.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: