Pulverdiet NYSTART! :D

Ja ni förstår nog vad rubriken säger ;)

Jag tänkte fortsätta med min pulverdiet i ytterligare två veckor då jag hade mitt lilla baluppehåll i helgen och några återhämtningsdagar (mån o tis). Men idag så startar jag igen och då är det bara att hänga med i svängarna för förra veckan då jag avslutade detta så hade jag tappat 4 kilo, undra hur många jag tappar nu? INTRESSANT!!

PEPPA PEPPA PEPPA! Och ni där ute som känner er manade att hänga med på mig genom att själva köra på pulverdiet, skriv gärna en kommentar så peppar vi tillsammans! 

Postat av: bea

Nu du matilda,imorgon ska jag köpa mina!!! Vilken/vilka smaker är godast? :D

2011-04-09 @ 16:27:20
URL: http://beaboy.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: