alla <3 dag

Tror inte på denna dag då jag kan visa min kärlek för mina nära och kära ALLA dagar på året istället. Men puss på er alla iaf och extra mycket pussar till min älsklings-Robin!

Har inte rört min dator på hela helgen då Robin kom hem efter TVÅ(!!) veckor på nån skjutbana i Sthlm. Tänkte fråga om han sköt några brats men då hade jag antagligen bara fått någon knäpp blick. Önska kan man ju alltid ändå och den där självmordsbombaren lyckades ju nästan. Nej skämt åsido, jag vill inte att någon ska bli skjuten eller bombad. heh

Idag har jag haft ett grymt flyt. Halvsov på fysiklektionen men efter lite käk så var jag pigg och alert på psykologilektionen. Jag satt till och med kvar 3 timmar till för att PLUGGA, vilket jag även gjorde och det har resulterat att jag är klar med min Etik-uppgift såhär 2 veckor efter jag påbörjat den. 

Nu ska jag skutta iväg till gymmet med Sara och köra lite Dancehall! NIiiiiicicie



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: