Badparty med tjejerna!

Mitt hår är fortfarande blött sedan badpartyt med NV08-tjejerna igår. Vilket kan bero på att vi klev upp ur badtunnan runt halv 3 inatt.

Med andra ord, som vi även spelade, så hade jag en supermysig kväll igår med massor av skratt och hemmafru-prat. Började kvällen med en god pizza som en kille i en liten skruttig golf körde ut från en random pizzeria, men pizzan var inte äcklig för det som tur var.

Sedan spelade vi med andra ord och Alias som går ut på samma sak, att förklara ord för sitt lag och samla poäng. Jag och Emelie, superteamet, vann med andra ord men vi var så grymt trötta på Alias att vi bara fjantade oss = förlorade. 

Eftersom Sandra hade eldat hela kvällen så begav vi oss ut till badtunnan vid halv 11. Dock till vår chock så var vattnet alldeles ljummet och inte ett dugg skönt. Så vi satt där 8 tjejer och frös om våra arslen med ingen tanke på att gå in i värmen. Sandras mamma kom till vår räddning nån timme senare och började elda på som tusan vilket gjorde att vi tillslut satt i en ångbastu/bubbelpool utan bubblor. Vi pratade om diverse saker, som studenten och vackra hus som vi vill ha. Halv 3 klev vi upp, alldeles skrynkliga och way too trött för att köra bil, vilket i stort sätt hela högen var tvungna att göra för att komma hem. 

AWESOME KVÄLL MED AWESOME FOLK!


Alla var så ledsna över att det var ljummet...


...några timmar sedan var alla överlyckliga och i chillmode pga. värmen.





1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: