DANCEHALL

Åh vilken underbar energi jag har nu efter att ha varit på gymmet. Testade ett nytt pass dom hade där, dancehall. Trodde att det skulle vara ett typiskt gym-aerobics-pass men det var det verkligen inte. Instruktören var en riktigt duktig dansare som jag SJÄLV fick ha hela passet med då ingen annan kom, förutom Sara som gick efter 2 min. Riktigt skönt att vara center of attention och få all hjälp som kan fås. 

Underbar dans med grymma moves där man fick skaka loss rumpa och bröst. Vi gjorde en HEL dans till många olika låtar (reggaeton/hiphop-musikstil) och jag fick även beröm för att jag var duktig på att dansa så det gav mig ännu mer motivation till att köra hårt. Skrev upp mig på passet igen nästa vecka och längtar på att få komma dit igen! 

För er som inte vet vad dancehall är för danstyp, kolla på klippet nedanför!
Spola till 2:00 så slipper ni intron




1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: