God morgon peeps!

Sovit som en liten bebis inatt och drömt om converseskor... Min hjärna har ställt in sig på att det ska bli vår snart så jag tog fram mina älskade converseskor igår. Antar att det var därför jag drömde om dem...

Skickade in min ansökan till försvarsmakten imorse, känns väldigt bra och min höst lär bli väldigt intressant.

Idag när himmeln är så där oskyldigt blå så ska jag spendera tiden inomhus med skolarbete. Riktigt glad är jag ändå för att jag kan sitta hemma och koncentrera mig, men mindre glad över att just behöva sitta hemma när det är så fint väder.

Utanför mitt fönster just nu
- Snö som täcker 1/3 av fönstret
- skooooog







1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: