Good vs. Bad

Good
- Fick MVG på psykologiredovisningen
- Fixar med skolarbeten
Bad
- Fick knappt någon sömn
- Hemma från skolan pga. dålig koncentration
- Behöver min Robin just nu

Ja som sagt så är jag hemma idag. Finns egentligen ingen större anledning mer än att jag känner mig väldigt instabil och på bristen till gråt hela tiden. Mådde skit igår och jag grät 30 min sedan blev det som en mental blockering. Det skulle vara skönt att grina mer så jag känner att jag får tömma mig själv på de känslor som finns men det går bara inte. Dock har jag en del att ta tag i skolan så kan inte tillåta mig själv att vara svag just nu

Bye



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: