Jag är en pluggnörd utan dess like

Förlåt Jesper för att jag lurade dig igår med att the big bang theory hade kommit med ett nytt avsnitt, det kom ju faktiskt inatt...

Tråkigt nog har jag inte sett avsnittet själv än då jag pluggat som en stolle idag. Men bara för det så har jag hunnit med en hel del vilket betyder att jag kommer att få en fri helg.

Och bara för att jag har en fri helg så dissar Rob mig för att leka öldrickning med sin vän ikväll. Blä på dig Robin! 

Nästa vecka kommer bli en väldigt dryg vecka, detta har jag jag att göra då;
  • Psykologi B uppgift - KLAR!
  • Psykologi B seminarium om Socialpsykologi - KLAR!
  • Etik och Livsfrågoruppgift - KLAR!
  • Etik och Livsfrågor prov
  • Historia Uppsats om nationalism - KLAR!
  • Samhälle A seminarium om EU
  • Fysik B hemprov - (Gjort 1/3)
Inte den lugnaste veckan som ni ser. Blir en hel del att försöka fixa ikväll så jag slipper göra allting i en klump till veckan. På onsdagen tänkte jag till och med stanna hemma för att kunna ge tid till min distanskurs. Som jag slitit som ett djur i dessa tre år och nu är det bara 3 månader kvar... Jag vägrar att snubbla på mållinjen!!

Postat av: sssssaaaaaarrrrrrraaaaaaaa

man måste ge karlarna lite time out med, inte mer med det ;) men du kan ju byta helg och vara med mig om några veckor? Kan inte vara med nån förän efter sportlovet!

2011-02-25 @ 19:11:47
Postat av: MISS TILLY

Var en hel del ironi i det där Sara ;) Jag "dissade" honom förra helgen för Ellinor och ärligt talat så får han göra precis vad han vill med sin tid :)

2011-02-25 @ 19:13:48
URL: http://mstilly.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: