November 2010 vs. februari 2011!!

Tänkte visa två bilder, en från november och en från nu, som får illustrera min viktnedgång som hittils ligger på 5 kilo. Det är inga före och efter bilder då jag planerar att gå ner mycket mer, och självklart långsamt med träning och bra (mindre) mat. Alltid bra med lite pepp såhär mitt i allt. Till sommaren är jag fit som en gnu! 12,5 kg ska jag fan klara!

November
Otränat fläsk som dallrade runt. Orkade knappt springa 2 minuter.




Februari, minus 5 kilo

Medeltränad med avsevärt bättre kondis då jag kan springa 20 min idag utan vila.
Ser nu när jag kollar på bilderna att skillnaden ligger mest på mina höfter som

blivit mycket snyggare. Men som sagt, än är jag inte i mål!

Postat av: hanna

oooohooh duktig tjey! :DD

2011-02-23 @ 10:15:27
URL: http://hlou.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: