Pluggdag hemma = AWESOME!

Blev en rejäl pluggdag det här då jag kunde sätta mig i mammas mans kontor och skriva. Ska ta och sätta mig här inne oftare!

Suttit från halv 1 tills nu, alltså 6 timmar, med religion. Svarat klart på alla frågor som fanns i boken och kollat igenom lite diskussionsfrågor. Jag är så redo man kan bli och nu ska jag skutta iväg till gymmet så jag även rör på min stela pluggkropp!



Mina fina svar på 50 frågor om religion, u gotta love school sometimes!
Har även 20 sidor anteckningar från alla genomgångar läraren har haft. YEY!



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: