Pluggdag

Idag hade jag bara en lektion så pratade med läraren om jag inte kunde få stanna hemma idag vilket jag fick. Sov till halv 12 bara därför, men är trött som en sate fortfarande då jag var uppe till halv 2 för att kolla på serier..

Jag har religionsprov på fredag så nu blir det att lägga all fokus på det. Imorgon ska jag vara barnvakt åt lilla Jesper så jag kommer nog inte få så mycket tid till att plugga då så idag blir det till att repetera allting idag och se till att jag kan det jag kan ännu bättre.

Ha en awesome dag allihopa!



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: