Proud to present:

STUDIETEKNIK

Mina söta vänner Roxana och Emelie har gjort en egen hemsida för deras projektarbete som handlar om studieteknik.

På sidan kan man hitta tips om hur man kan lära in sig inför prov, skriva labbrapporter och även gyllene tips inför nationella proven som jag tror alla oroat sig över någon gång under skoltiden. Det finns även roliga videos där dom visar hur man kan plugga lätt inför prov, göra en snygg powerpoint eller föra rätt anteckningar under lektionstid. Sidan är lätt att hitta på och har en enkel och snygg design!


GÅ IN OCH KOLLA OCH BLI INSPIRERAD TILL ATT SKAFFA DIG ALLA MVG:N DU VILL HA ;)







Postat av: Roxy

Tack:D hihihi:D!

2011-02-09 @ 10:40:11
Postat av: Roxy

Tack:D hihihi:D!

2011-02-09 @ 10:40:23



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: