Sleepyhead

Var så trött så jag somnade igår när jag skulle se Zeitgeist 2, men får helt enkelt ta igen det i helgen då jag har en del att plugga idag och jag ska åka till stan vid lunch, sola och hämta mammas bil.

Ställde mig på vågen i morse för var så nyfiken på hur dessa skräpveckor påverkat min vikt. Konstigt nog så hade jag bara gått upp ett kilo. ALLTSÅ WHAT?!?! Blev helt chockad då jag ätit som en gris, supit som en gris och latat mig som en gris. Men tydligen så har inte min kropp samlat på sig något. Eller så har helt enkelt alla mina muskler blivit fett... buhu

Bara för det så kör jag på en favorit i repris och hoppar på löpbandet efter jag gjort klart mitt plugg. Ja, skolan går före tyvärr.
C YA, nu blire pluggggggg.



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: