Zeitgeist!!

Såg på den första Zeitgeist-filmen igår innan jag skulle sova. Tror det var den bästa dokumentärfilmen som jag någonsin sett! Tänkte ta och kolla på tvåan nu så återkommer jag med en kort recension om den också!

Zeitgeist handlar om:
  • Att religion är bara bullshit (Blev helt häpen av det som avslöjas i filmen)
  • Att 9/11 iscensattes av den amerikanska regeringen för att sätta skräck på befolkningen och för att ha en anledning för att gå in i krig i mellanöstern. (Detta trodde jag även innan jag såg denna film då WTC-tornen ramlar ihop som att de blir bombade och detta bekräftas även i Zeitgeist)
  • Att vår ekonomi går mot helvetet genom maktgalna människor som inte bryr sig om någon annan än sig själva.
Filmen kan vara lite trög i början men ge den 10 minuter så kommer ni att fastna och sitta med ögonen öppna av chock som jag gjorde igår. Filmen har som syfte att visa jordens befolkning vad som sker bakom våra ryggar och när den 3e filmen lades ut på youtube så att alla skulle kunna ha tillgång till den så toppade den alla listor! Men konstigt nog så försökte någon hindra detta då flera av dessa listor "mystiskt" försvann. Maktens människor ska inte få styra oss på det sättet dom gör idag och vi måste göra någonting åt det!! Helt jävla sjukt.


SE FILMERNA (3 st olika) GRATIS HÄR:
(Om du vågar se sanningen d.v.s)


Postat av: beatrice

Alltså, de båda två första punkterna... Det kan ju inte riktigt bevisas?

2011-02-03 @ 23:14:19
URL: http://beaboy.blogg.se/
Postat av: Emma

OMG! började se första nu! :O Shit liksom - vad sjutton är religion om inte kopiering av andras kulturer egentligen? :o

2011-02-04 @ 15:16:56
URL: http://reflexnalle.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: