30 min på löpbandet

Årets första "träningspass" eller snarare årets första rörelse avklarat. Har nog gått upp en hel del under julen och kanske bäst att jag gör något åt det. Har ett löpband på mitt rum men som alltid står undanplockat. Igår tog jag fram det och idag lyckades jag ställa mig på det. 

Körde på varannan 5 min gå varannan 5 min jogga. Funkade helt okej med tanke på att min kondition ligger där bland all julmat.

HÄR kan ni hitta mitt löpband om ni skulle få för er att köpa ett eget som får damma på rummet...

Postat av: Anna

de finns nog rätt många billigare alternativ ;) för typ 3 papp :-P Just keep running :-D

2011-01-06 @ 09:59:51
URL: http://tirovafa.wordpress.com
Postat av: Miss Tilly

Jo men sedan handlar det om kvalité också :D hellre ett löpband som håller några år och håller för mig ;D

2011-01-06 @ 14:59:06
URL: http://mstilly.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: