bloody sunday

Jag hatar söndagar, R har åkt hem och jag har plugg att göra. ÅNGEST! :D :D :D

Denna helg har bestått av R, jag har ätit R, lekt R och sovit R. En grymt härlig helg med andra ord. Det är därför, mina vänner und enemies, som jag inte har uppdaterat här. Vem bryr sig om en blogg när man har en riktig människa på besök? 

Nu tänkte jag plugga och på tre timmar tänkte jag hinna klart med engelska, matte och etik och livsfrågor.
Wish me luck!


Klad hest
Postat av: Orinta

Utrolig fin blogg! kommenter gjerne tilbake ;)<3

2011-01-16 @ 20:48:16
URL: http://orintarui96.blogg.no
Postat av: Alex

Några generella frågor om psykologiska perspektiv samt en fallbeskrivning där man ska förklara ett beteende utifrån två olika perspektiv... :-)

2011-01-16 @ 21:34:53
URL: http://alexdahl.se



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: