FIRST DAY OF MY LAJF

Tänkte jag skulle göra den där listan som alla gör, fast I'll do it my way!

Dag 1: Varför jag är awesome

Jag är awesome för att jag föddes i månaden maj 1992. Idag är jag 18 år och är inte mindre awesome för det, snarare ännu mer awesome. Min awesome-vardag spenderas på awesomeskolan METG. Där går bara elever som är awesome och pluggar för att bli awesome med feta yrken.

På fritiden är jag med mina vänner, dom är awesome. Vi gör bara awesome saker som t.ex. att vara awesome, spela awesome och prata awesome.

Nu ska jag sova i min säng, AWESOME! GODNATT!

Postat av: JEANETTE

svar: JA. undrar också det.. :o

den borde fått mycket mer

2011-01-11 @ 00:40:12
URL: http://jeanettef.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: