paaaaiiiiiiiiiiiiiiin

Tydligen så är det klass 1-varning på vägarna och i luften idag. Något jag inte märkte ett piss när jag blåste 130 på motorvägen med saaben. Kan ni Stockholmare snälla sluta gnälla så fort det kommer en snöflinga och fryser till is på vägen? Skaffa fyrhjulsdrift, rejäla vinterdäck och ett nytt körkort.

Fail på mig:




Igår fick jag uppleva världens hemskaste smärta. Den var värre än den gången som läkaren glömde bedövningen och skar i min arm, som gjorde att jag hamnade på akuten och akutoperation klockan 2 på natten.

Jag satte in en spiral för att jag inte tål hormoner av något slag pga för stor risk för cancer och blodproppar i och med att det finns i min släkt och att min mamma haft cancer. Jag fick en hel flaska(!) bedövning och jag kände ingenting när de var och grävde runt inuti mig, lite knäpp känsla måste jag säga. Dock när de hade satt dit spiralen i min livmoder tog det bara 3-4 sek så blev jag illamående och fick otroligt ont. Det kändes som att någon hade vänt ut och in på mig, slagit mig med en batong för att sedan vända allt tillbaka.

Jag spydde fyra gånger och höll på att svimma då mitt blodtryck sjönk snabbt. Fick även en chock när jag såg hur mycket jag hade blött för det var blod på golvet och på hela britsen. La mig i fosterställning i en timme och R kom in och satt och höll om min hand under tiden. Tack sötnos!

Fick lite painkillers och fick åka hem och lade mig i fosterställning och sov ett par timmar. Värken har inte släppt fastän det var över ett dygn sedan jag gjorde det. Gjorde en egen cocktail hemma imorse med 50 mg tradolan och 1 gram alvedon, fast inte ens det har hjälpt. 


Hade i alla fall en trevlig fredagskväll med mina vänner,
thank you för att ni orkade umgås med en virrig tjej som var hög på smärtstillande. 




1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: