HOMEBUILDING

Ser ni mina snygga homebuilding-muskler?! Ignore my nipple...

Kan ju inte riktigt kalla mig bodybuilder, men eftersom jag tränar hemma så kan jag kalla det Homebuilding... ;) Nästa vecka blir det hardcore-going-biff på gym med Hanna. AWESOME!

Postat av: Veronica!

Eftersom mycket på min blogg har krånglat, t.ex statistikmätare och design koder så har jag nu bytt blogg till: www.niccyyys.blogg.se =) skulle bli jätte glad om du kom dit, och säg gärna till att du hittat dit, så jag vet :) där kommer även den efterlängtade nya designen upp redan ikväll! / Veronica, "niccy"

2011-01-13 @ 13:16:11
URL: http://niccyyys.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin blogg!

Allt bra? :)

2011-01-13 @ 13:38:08
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite konstig info sådär, men du har ditt födelsemärke på magen på exakt samma ställe som jag har xD haha, kul att veta va? ^^

2011-01-13 @ 17:23:54



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: