I don't like mondays

Ont i skallen, trött som en sate och vill INTE gå till skolan imorgon.

Lägger jag mig och kollar på Entourage och låtsassover, för att imorgon vara supertrött på fysiken och dagdrömma mig hem till sängen. Funkar alltid!

Måste tillägga att jag tänkte kliva upp klockan 6 imorgon för att morgonjogga och sedan inta solariumet på mammas jobb. Efter denna svullojul finns ingen återvändo vad som gäller träning. Min mamma uppmanade mig att äta sallad resten av veckan, tror hon har märkt min viktuppgång också. No excuses, work out or be fat...


Godnatt :)



Testade mina jeans idag som jag använde innan jul, fick inte på mig dom. 
Eller nej, fick inte ens på mig dom innan jul. HE HE HE HEHEHE HEhe v...v.v. dö

Postat av: Candy

SV: tack ! Börjar bli hemskt slitet bara.. haha :)



Jag har OCKSÅ Varit med om dessa jeansproblem. Ett stort problem jag hade när jag handlade på Bikbok var att även om jag tog min normala storlek så kunde jag inte ens knäppa dem halvvägs... Därefteråt beslöt jag mig för att aldrig mer handla jeans där :(



Pusskram

2011-01-10 @ 19:54:52
URL: http://candytruong.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: