men dö

ochhhhhh så var jag inne i ännu en svacka. Jag är dödstrött och har stirrat in i en vägg den senaste timmen. Sitter ensam i ett rum på skolan, låst in mig till så jag slipper att andra kommer in och stör min "vila". Ibland förstår jag inte varför allting ska komma på en och samma gång. För mycket att ta tag i nu som jag inte orkar. Ångest över hur mina betyg ser ut, ångest för vad jag får för betyg och ångest för om jag ens kommer att få betyg. ÅNGEST!!!!!!!!!111111111111 jag behöver en fuckin' psykolog


PMS förstör mitt liv.

Skolan förstör mitt liv.

136 days, 3 hours, 44 minutes and 0 seconds left






1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: