SYSTEM OF A DOWN :D

Jag och Emelie sa förra året efter vi hade besökt Metaltown att vi bara måste åka dit igen 2011. Glömde bort det där i och med att jag hade så mycket att göra. 

Men, igår när jag kollade runt efter lite info om Metaltown såg jag till min grymt stora förvåning att SYSTEM OF A DOWN ska spela på Metaltown 2011. Jag hoppade runt i min säng och var dunderlycklig. Jag har gillat SOAD's musik sedan jag var 13 och det är nog de enda skivorna som jag har på riktigt och inte nedladdade på datorn. Jag har t.o.m. deras första skiva i mammas bil som jag får slå på när inte hon åker med. Och jag har en fin flagga ovanför min säng som jag köpte över internet för mååånga år sedan, den kommer aldrig att åka ner så länge jag bor hemma.



När jag började gilla System of a down hade de inte slagit igenom helt här i Sverige, utan det var låtar som Chop Suey! och Spiders från deras två första album som jag fastnade för och det hade väl en del med min "rock"period att göra. Efter att de släppt Mezmerize och Hypnotize blev de väldigt stora med "vanliga" låtar som Lonely day, där Daron förövrigt sjöng :o, och B.Y.O.B. Dock gillar jag deras gamla musik mer då det är inte lika "städat" som de nya. Jag gillar deras kaoooos och hoppas att de bjuder på kaos på Metaltown!! ÄNTLIGEN!!!!


Nu gäller det bara att spara ihop 1500 på snabbaste sätt och köpa mig en biljett. Jag får bara inte missa deras ENDA skandinaviska spelning!!

Postat av: Emelie

VI BARA MÅSTE ÅKA TILLY!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2011-01-06 @ 13:31:06
URL: http://hockeyemelie.blogg.se/
Postat av: Miss Tilly

Svar: KLART SOM FAN ATT VI SKA!!!!!!!! :D :D :D :D

2011-01-06 @ 14:59:31
URL: http://mstilly.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: