Tursdag

Börjat dagen som vanligt denna vecka med att hoppa på löpbandet. Vi börjar bli riktigt bra vänner och än så länge har jag inte klantat mig och halkat på den.

Idag är det torsdag vilket betyder att..... R KOMMER HEM IMORGON! Drömde till och med att han kom hem och gav mig massor med kramar. Är det lagligt att sakna en person så mycket att man drömmer om dem? Stalkervarning på mig.

Nu blir det att slänga i sig lite frukost sedan hoppa iväg till bussen.
Träffat Amanda två dagar i rad där nu så hopppas på en tredje dag. Amanda är en sån grymt inspirerande och glad person! Glädjespridare x1000! LÄNK TILL AMANDA


:)
BYE



Dom här böckerna ska jag gräva ner mig i för att jag ska skriva en rapport och jämföra olika biotekniska metoder inom kriminalteknikens värld (CSI IRL). Fun fun!
Postat av: Emblem

Sv: Ja det är sjukt billigt! Nästan allt kostar 18:30:-/st och jag har fått höra mycket beröm om dem. Så släng iväg en beställning du med! :) Frakten ligger runt 30-40:- :)

2011-01-13 @ 10:15:01
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar: Jag tycker absolut att vi ska ses någon dag, inte för att jag vill gråta, det har jag gjort så mycket ändå. Men jag vill umgås, det var så länge sen!! Love you tooooo <3

2011-01-13 @ 10:41:04
URL: http://hockeyemelie.blogg.se/
Postat av: amanda norberg

hihiii vad fiiint vad glad jag blir :'))) hiii! meeen.. varför har vi aldrig setts så ofta på bussen tidigare?? :o

2011-01-13 @ 21:11:59
URL: http://amndan.devote.se



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: