Utgång + SnökaoZzZ = kaos

Hej där lover from another mother!

I Sundsvall är det snökaos, som vanligt. Sitter fast hos R men det gör mig inget för har ju något sött att kolla på i alla fall. Snön faller inte utan kastar ner sig mot marken och min bil är nog totalt insnöad på parkeringen. Lite jobbigt då jag inte har någon som helst ork att skotta fram den med min lilla sopskrap. Men lär få hoppa ut snart och fixa det då jag måste hem till mami och hämta en del saker inför ett läkarbesök imorgon. 

Igår var jag och R ut ensamma i Sundsvall och hade det mycket trefligt. Blev väldigt lugnt och innan vi gick in på Memento stannade R upp och sa "Kan vi inte bara gå på MAX nu istället? Vi ska ju ändå dit sedan..". Dock drog vi på Memento och stannade där till runt halv 2. Träffade hela min släkt kändes det som då mina kusiner var där och härjade vilt. Måste tillägga att de är 27 och 41 och hoppade runt som småflickor bland alla krogfjortisar.

Självklart hamnade vi på MAX efteråt och det var svinigt gott med en Hot American. Thank you Maria Montazami!! Fast med min stora mage så blev jag hungrig så fort vi hade kommit hem och då tog jag mackor och cola innan vi däckade... heh

Nu blev jag hungrig av att skriva det här så dags att få R att göra mat åt mig!



R och jag på Memento



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: