Way to go

Idag är jag förvånansvärt lite piggare i skallen än igår. Dock har jag min sista lektion om några minuter och slutar inte förrän halv 5. Tänkte att jag skulle göra lite uppgifter ikväll, men helt seriöst så vet jag inte om mitt huvud kommer att orka det då jag klev upp 6 imorse.
Japp, tänker inte sluta prata om skolan. Jag är elev, skolan gillar att jävlas med mig och det här är min blogg. 5 månader kvar och jag ska fan slita för att kunna ta studenten med minst G, helst högre, i alla ämnen. IGn ska då inte få finnas på mina papper. 


Bye brain
:)



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: